Gjerdrum AUF

Gjerdrum AUF stiftet 11. januar 2016

original_1478639340_3641565

Gjerdrum AUF hadde oppstartsmøte mandag 11. januar 2016. Det kom til sammen 15 personer og det var gøy at det kom gjester fra AUF i Akershus, at vi hadde livlig og morsom debatt, og at vi fikk flere nye medlemmer.

Vi godkjente vedtekter og valgte styre: Leder Mille Glad Østensen, nestleder Michelle Sandman, kasserer Sandra Lien Reksnes, sekretær Sunniva Schipper og styremedlem Charlotte Nyork.

Vi hadde et interessant innlegg av William Høie fra fylkesstyret. Han sa at vi som lite lokallag bør være aktive i å «plage» moderpartiet med forslagene våre. Vi har bestemt at vi vil jobbe for skolebuss-kort til ungdomsskoleelever ved Gjerdrum ungdomsskole, og at vi vil gjøre noe aktivt for å støtte innføring av eiendomsskatt.

Gjerdrum AUF er klare for å bli et aktivt lokallag som står på for å fremme politikken sin, og gleder oss til å markere oss på årsmøtet til Akershus AUF og på Utøya til sommeren!