Bannerbilde for 1.mai kampanje 2020

Informasjon om programprosessen i AP

Steg 2 i programdebatten er i gang

Du inviteres med dette til debatt om neste periodes programutkast. Dine tilbakemeldinger er viktige i programdebatten, og vi ønsker velkommen til neste steg i prosessen.

Etter at forslag til hovedtemaer i nytt valgprogram fra første steg har blitt vurdert, starter nå programkomiteen neste runde med muligheter til å sette seg inn i ulike tematiske debatthefter og bidra med detaljerte innspill og utfyllende forslag.

Du finner debattheftene ved å gå inn på medlemssidene i MittAp. Her kan du lese mer på områder som helse, arbeid og klima, og du finner også korte videoer fra medlemmene av programkomiteen på de ulike områdene, samt linker til webinar hvor du kan få mer utfyllende informasjon. Du er også invitert til å sende forslag på andre temaer til programkomiteen direkte, og finner mer informasjon om dette på nettsidene.

Snarveien til sidene for denne delen av prosessen finner du her:

Lokalt vil vi forsøke å arrangere et medlemsmøte, digitalt eller innenfor rammene for smittevern, hvor vi inviterer til felles diskusjoner. Tanken er at vi individuelt eller sammen kan drøfte og gi tilbakemeldinger fra lokalt hold i debatten. Dersom du ikke ønsker å benytte direkte kanaler for tilbakemelding kan du også sende styret tilbakemeldinger via leder Ivar Aamodt på e-post [email protected].

Husk at du også kan gi dine tilbakemeldinger ved å besvare spørreskjemaer tilknyttet hvert debatthefte, eller du kan også løpende sende forslag via Arbeiderpartiets nettside www.dittforslag.no .

Se på linken under hvor lett det er når Torstein Tvedt Solberg vil si sin mening rundt skole.

Fristen for å komme med innspill til denne delen av prosessen er 10. juni 2020.

Velkommen til debatt - vi håper du vil dele dine tanker og innspill med oss!