Valgkamp 2015

Valgkampen er over. Takk for innsatsen.

original_1478639329_7663577

Kjære alle som har stått på og jobbet i denne valgkampen for Gjerdrum Arbeiderparti!

Tusen takk til hver og en for stor innsats helt fra vi startet nominasjonen og frem til de siste likerklikkene her på FB.

Vi har hatt en valgkamp med mange nye vinklinger, gode kandidatpresentasjonen og mye tradisjonelt arbeid. Vi kunne sikkert gjort mer, ting bedre og annerledes, men jeg er stolt av at vi kan se tilbake på en ærlig og redelig presentasjon av våre mål og vår politikk. Vi har ikke hatt behov for å lage virkeligheten til noe annet, slik vi ser et par av våre konkurrenter har forsøkt.

Vi har også en ordførerkandidat som går utenpå sine konkurrenter mange ganger, og som har bevist sin kompetanse gjennom sitt arbeid de siste 4 årene. Vi er optimister og håper det blir 4 nye år på Anders!

Det har dukket opp saker om andre partier og deres kandidater, som vi har valgt å la ligge. Vi har informert partiene det gjelder og gitt de sjansen til å rydde opp selv. Noe er gjort, noe tar man sjansen på at går bra.

For oss i Arbeiderpartiet har det vært viktig å ikke hente billige poeng på slike saker.

Vi skal presentere og gjennomføre vår politikk!

Igjen, tusen takk for en strålende innsats!

Nå gleder vi oss til å ta fatt på den virkelige jobben !

Godt valg!

Ole Harald